Nhân viên mua hàng (Procurement Staff)

Thông tin chung

Lương: Thoả thuận
Số lượng: 3
Thời gian hết hạn: 30/06/2021

Thông tin công việc

MÔ TẢ CÔNG VIỆC:
- Forecast materials based on production plan, End-Customer’s forecast & head quarter’s allocation
- Daily follow up with component shipment, request custom clearance for import shipment
- Daily follow up and reflect actual supply plan PSI
- Weekly review CTB with End-customer, perform tasks that requested by End-customer
- Daily update on production plan
- Daily update on actual inventory
- Manage suppliers’ database
- Update component price, release purchase order
- Shipment process (confirm BL, invoice; request custom clearance, etc.)
- Manage inventory, monthly closing
- Quality issue, 4M process

YÊU CẦU CÔNG VIỆC:
- Fluent spoken and written in English
- Sense of responsibility, eagerness to learn and work
- Excellent at using MS office, advance at Excel
- BA or MBA, major in Foreign Trade or Business and Management or Economy
- Have at least 1 year experience

QUYỀN LỢI:
- Thử việc 100% lương
- Làm việc từ thứ 2 ~ thứ 6
- Có xe bus đưa đón CBCNV hàng ngày.
- Cơ hội học tập & được đào tạo ở nước ngoài
- Được tham gia Bảo hiểm (BHXH, BHYT, BHTN) & Bảo hiểm tai nạn 24/24.
- Được hưởng các chế độ thưởng & đánh giá tăng lương hàng năm theo quy định của Công ty

THÔNG TIN LIÊN HỆ:
Người liên hệ: Phòng nhân sự công ty LG Innotek.
Điện thoại: 02256.266.266/ Hotline: 0225.625.8206
Địa chỉ công ty: Lô I4, Khu công nghiệp Tràng Duệ, Xã Hồng Phong, Huyện An Dương, TP Hải Phòng
Cách thức ứng tuyển (Ứng viên có thể lựa chọn nộp đơn theo một trong hai cách sau):
- Cách 1: Gửi CV tiếng anh trực tiếp qua email: recruit.lgitvh@lginnotek.com
Vui lòng ghi rõ vị trí ứng tuyển trong tiêu đề thư.
- Cách 2: Nhấn vào nút “Ứng tuyển ” dưới đây để nộp đơn trực tuyến với LG Innotek.

Hotline tuyển dụng 0225.625.8206