Lương: | Thoả thuận |
---|
Số lượng: | 1 |
---|---|
Thời gian hết hạn: | 30/12/2023 |
MÔ TẢ CÔNG VIỆC:
- Generating daily reports.
- Following up with outstanding issues. Handling daily complaints.
- Attending to daily meeting. Coordinating to solve issues inter-departments. Providing reply to customer regarding the issues.
- Assisting the customer.
- Maintaining appropriate relationship with customers and with other departments.
- Maintaining, improving good working environment within the departments, and organization.
- Arranging customer events, internal events, as well as other corporate activities as required.
- Other arrangement related to customer
YÊU CẦU CÔNG VIỆC:
- Bachelor Degree
- Have experiences in Service/Manufacturing Industry.
- Corporate customer service experience is preferable.
- Excellent English (essential)
QUYỀN LỢI:
- Thử việc 100% lương
- Làm việc từ thứ 2 ~ thứ 6
- Có xe bus đưa đón CBCNV hàng ngày.
- Cơ hội học tập & được đào tạo ở nước ngoài
- Được tham gia Bảo hiểm (BHXH, BHYT, BHTN) & Bảo hiểm tai nạn 24/24.
- Được hưởng các chế độ thưởng & đánh giá tăng lương hàng năm theo quy định của Công ty
THÔNG TIN LIÊN HỆ:
Người liên hệ: Phòng nhân sự công ty LG Innotek.
Điện thoại: 02256.266.266/ Hotline: 0225.625.8206
Địa chỉ công ty: Lô I4, Khu công nghiệp Tràng Duệ, Xã Hồng Phong, Huyện An Dương, TP Hải Phòng
Cách thức ứng tuyển (Ứng viên có thể lựa chọn nộp đơn theo một trong hai cách sau):
- Cách 1: Gửi CV tiếng anh trực tiếp qua email: recruit.lgitvh@lginnotek.com
Vui lòng ghi rõ vị trí ứng tuyển trong tiêu đề thư.
- Cách 2: Nhấn vào nút “Ứng tuyển ” dưới đây để nộp đơn trực tuyến với LG Innotek.