CS Manager (Trưởng Phòng Chăm Sóc Khách Hàng)

Thông tin chung

Lương: Thoả thuận
Số lượng: 1
Thời gian hết hạn: 19/03/2019

Thông tin công việc

MÔ TẢ CÔNG VIỆC:
The Customer Service Manager will provide strategic leadership and direction for the delivery of pre- and post-sales services and support to clients/customers. This position will manage all facets of customer retention including participating in the resolution of customer concerns and defining and developing a customer contact strategy.
Job Responsibilities:
• Analyzes operational processes, escalation procedures and performs training needs assessments for identifying opportunities for service delivery improvements and value add to the customer/clients.
• Liaises between customers and manufacturing, field service, order processing and accounting to resolve status, production, delivery and billing inquiries.
• Develops and manages return materials authorization processes for ensuring customer returns, exchanges, service and repairs are done with speed and accuracy and all client/customer service delivery issues are resolved.
• Develops customer service department procedures.
• Selects, develops, and evaluates personnel to ensure the efficient operation of the function.
• Manages special projects and other duties as assigned.

YÊU CẦU CÔNG VIỆC:
- Bachelor Degree with major of Business Administration, Foreign Language (of English and Korean), Trading, Social Sciences, Marketing, Customer Service.
- At least 7 years in Service/Manufacturing Industry and 2 year experience in management level
- Corporate customer service experience is preferable.
- Excellent English (essential)
- MS Office Fluency

QUYỀN LỢI:
- Thử việc 100% lương
- Làm việc từ thứ 2 ~ thứ 6
- Có xe bus đưa đón CBCNV hàng ngày.
- Cơ hội học tập & được đào tạo ở nước ngoài
- Được tham gia Bảo hiểm (BHXH, BHYT, BHTN) & Bảo hiểm tai nạn 24/24.
- Được hưởng các chế độ thưởng & đánh giá tăng lương hàng năm theo quy định của Công ty

THÔNG TIN LIÊN HỆ:
Người liên hệ: Phòng nhân sự công ty LG Innotek.
Điện thoại: 02256.266.266/ Hotline: 0225.625.8201
Địa chỉ công ty: Lô I4 Khu công nghiệp Tràng Duệ, Xã Hồng Phong, Huyện An Dương, TP Hải Phòng

Cách thức ứng tuyển (Ứng viên có thể lựa chọn nộp đơn theo một trong hai cách sau):
- Cách 1: Gửi CV trực tiếp qua email: recruit.lgitvh@lginnotek.com
Vui lòng ghi rõ vị trí ứng tuyển trong tiêu đề thư.
- Cách 2: Nhấn vào nút “Ứng tuyển ngay” dưới đây để nộp đơn trực tuyến với LG Innotek.

Hotline tuyển dụng 0225.625.8206